8.3.14

I'm just fine.

Er zijn nog steeds mensen die niet weten dat ik al drie maanden single ben. Jij ook niet? Nou, het is gewoon zo. Jammer. Mijn vrienden vragen ook regelmatig of het goed met me gaat en of ik er over ben. Hier komt de waarheid dan, want ik hou niet van liegen en doen alsof.
Ik ben over hém. Ik ben niet over het hele gebeuren. Vanochtend zat ik op mijn bed, met mijn examenbundels en ik dacht: het is een zaterdag en ik zit alleen thuis op mijn bed te leren. Zo was het niet vroeger.. Het zijn die kleine dingen die ik nog steeds niet kan accepteren soms. 
Daarom heb ik nieuwe dingen gevonden, om mezelf bezig te houden. Ik sport meer, ik leer Spaans, ik dans, ik doe dingen voor mijn toekomst.. Zo probeer ik die leegte te vullen, die kleine momenten van: ik ben alleen. En het werkt, meestal. 
Ik heb een aantal dagen geleden (dankzij een vriendin) een website gevonden, http://100happydays.com/ waar je dus 100 dagen lang, elke dag, blij moet zijn en ook eraan moet denken dat je blij bent. Tijd vrij moet maken om blij te zijn. Dat is precies iets wat ik nodig heb, dacht ik. Aan het einde moet je bij aanmelden aangeven hoe blij en gelukkig je op dit moment bent en dat was harder dan ik dacht. Ik voel me goed, maar niet geweldig. I'm just fine. En ik wil me veel beter voelen dan dit. Ik zal dus vanaf vandaag elke dag een moment van mijn dag met jullie delen op mijn facebook pagina https://www.facebook.com/tikkaooblog , een moment waarop ik blij was. 
Jullie kunnen ook meedoen, het kan alleen maar positief uitpakken volgens mij. :) 

No comments:

Post a Comment